2010-12-19
 23:32:20

^^<3

Ne,jag mår inge vidare nu...
jag har så mke att berätta.men vet inte hur jag ska förklara det...Monja Sjölander,micke lindström,Susanne forslund,Lina forslund,Birgitta forslund,Catarina Fagerlund,per forslund,inger forslund, & många många många många fler. jag älskar er. jag skulle göra vad som helst för er.bara om ni bad om det. en kväll så satt jag nere i källaren & tittade på tv. klockan var något med över 12 någonting...jag satt och bytte kanaler på tv:n.. alltså det fanns inte ett skit att titta på. mit rum är ju nere i källaren. då tittade jag in i mit rum & såg en stoooor vit tiger som  satt på min soffa & rörde sej med huvudet jätte mke.
jag blev faktiskt ganska skraj av meh. så ja tittade lite nogranare.
& såg att det var bara inbilning.
fyffan vad roligtxd
nee,för hur kan man se sådär bra?
Aja,




( mit liv )

hur ska jag kunna förklara det här?:/
jag har haft många problem med vänner familj killar nära RIKTIGT nära vänner.<3
jag har alldrig haft en riktigt god vän.
det har hänt att några tjej kompisar har blivit ett team.
& så börjar dom att skriva duma saker om meh.
men jag har alldrig haft någon kompis som kunde prata med meh om de elr att krama om meh & säga att jag finns ALLTID för deh ;(<3

men man får de liv man är född.


men jag har ändå världens bästa family.


Älskar er något enormt mke;* ^^ <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: