2010-12-19
 17:29:50

känsla!<3

jag bara för att jag kan vara lite arg ibland-.-'
kollar igenom gamla bilder på bdb.
sett att folk har komenterat.
typ såhär ( fin du är gumman;*<3)
& jag liksom har ochså skrivit tillbaks Älskar dej ochså!<3)
men jag tycker att jag låter arg..
men vet inte varför ?..
jag har fastnat i min egna lilla värld?
vet inte varför. kke jag mår dåligt:S<3
(BDB SOM MIRANDA HAR SKRIVIT TILLBAKS)EXEMPEL SKRIVIT ! <3
Älskar dej Älsk!<3 (skrev en annan.
hej! älskar deh ochså gumman ! gubben ! / hon / han vete faann!!!<3<3
KÄNNS ÄNDÅ ATT JAG ÄR DUM ARG ;( <3
men iaf. kke jag har välldigt jobbigt nuuuuu....
bara om nån kunde hjälpa meh.
jag tycker inte synd om meh själv..
men ändåå fan vad jag ska ta självmord.
elr så säger man inte.
men jag mår fan inge vidare!!!!!>???????=??===



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: