2010-10-09
 10:14:50

discot

discot vart inte som jag hade tänkt mig.
allting blev så jävla fel.
allting vart fel.
1. kläderna
2. skorna
3. håret
4.fyffan!
allting vart bara fel.
men tack rebecca att du sminkade mig!
det vart super bra.
men det var bara kläderna som inte liksom räkte.
känslor.
jag vet inte hur jag ska kunna förklara det här.
men jag känner migväldigt sårad,ledsen,arg på sámma gång.
jag hade ju länktat efter det här.
men allting åkte bara ner i sopp säken.
jag känner mig som en trasig docka.
jag fattar bara inte hur allla ska vara så duma.
en vän på bdb hade tagit bort mig för att jag hade laggt ut en bild på ett får som dom hade färgat rosa.
och då tyckte vännen att jag var en djurplågare så hon nekade mina ansökningar.
visst är det knäppt.
hon får väl vara arg på bilden inte mig.
jag hittade bilden på pappas dator bara?!

hon är så knäpp-.-



jag  orkar inte mera<3  


Josefine
PUBLICERAT: 2010-10-09, 19:56:36 | URL: http://altgirl.blogg.se/

Tråkigt att inte discot blev så kul, men det blir nog roligare nästa gång :)

Tänk på att det inte spelar så roll hur man ser ut, bara man trivs :)



Ha det bra Mirandra, från din granne Josefine.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: