2010-10-11
 13:42:30

skola,känslor,matte,vänner,familj<3

idag började med att vi gick upp och  säga grattis till lova.
hon fyller  7  år idag-.-
hon fick mkt prisenter.
sen skulle livet börja.
jag gick ner och åt frukost.
sen plattade jag håret till halv 8.
haha.
sen                       tittade jag mig i spegeln en kvart,haha,skojax)
sen iaf skulle jag till skolan.
Lova modde dåligt..
men jag trodde inte på henne.
och jag ahde rätt.
men hon fick följa med till skolan och tänka fter om hon ville gå.
men hon sade så här till mamma.
mamma jag mår dåligt.
mamma trodde på henne.
sen när hon kom hem.
upp och leka med alla mina nya saker!
woohoo.
så jävlar!!
hon ska  få.
men sen när jag kom fram till skolan var det bara att vänta på susanne.
susanne kom bara lite försent.
alla hade gått in i klassrummet.......
men jag var ute och väntade på susanne.
sen kom susanne.
hon kom och gick längst gatorna med sin ciggaret XD.



jag såg henne mkt väll ute från fönsträtt.
sen hörde jag hur det bulrade och bankade och nån sprang .
det var susanne.....
vi jobbade lite.
vi jobbade hårt..t..tt
sen jobbade vi lite hemma också.
men skt idettttt<333
jag åt maräng tårta.
bullar från Lina,efter mayas 3 års  kalas....








hejdå!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: