2010-09-16
 20:19:25

Känslor finns kvar i mit hjärta <3

Hej jag heter Miranda Fagerlund.Jag är en tjej på 12 år.
Jag gillar att vara med mina vänner<3
Jag liksom ochså är en liten ensam tjej.
Jag liksom inte har så många vänner.'
Jag älskar Angeliqua.
Jag förlorade min vän Monja.
Men jag får försöka glömma bort henne.
Jag kan bara inte sluta tänka på henne.
Och jag vet att du blir mkt gladare nu när Terese kommer.
Jag har känslor kvar i mit hjärta.
Jag har väldigt jobbigt med vänner,familj,killar.
Jag vill helst bara vara ensam.<3
Jag älskar mit liv.
Jag älskar min familj.
Dom betyder<3
Jag vet hur det känns att bli mobbad för den jag är.
Jag vet ochså hur det känns att bli lämnad av en egen vän<3
Jag har känslor som jag vill hålla för mej själv.
En känsla som ingen kommer förstå.
Enn känsla där något händer i en magi.
En Av Er Är En Magi.
Jag saknar kompisar,kärlek,magi,trolleri,Fantasi,vänner<3
Jag vill inte säga det jag blir.
Att jag någon gång kommer att få uppleva riktig  kärlek,vänskap i längre fram i tiden.
Jag vill ha någon vid mej.en sån man kan lita på<3.
en riktig vän!<3
Jag fann Angeliqua Andersson.<3
Och det är jag glad över. 
Men det kanske går över.
Jag vill säga en sak som jag har hållt hemligt i alla år.
en sak som bara en får veta.en som jag värkligen litar på.en äkta vän<3
Jag vill ha dej<3
    Ingen kan uppfylla min önskan. det är förstort att förstå<3
Jag vill bara att du ska få  veta hur jag värkligen känner om dej<3   
Jag har så jobbigt nu..
Jag saknar min mormor.jag vill att hon ska vara med mej nu<3
Hon brukar komma till mej. när ni inte ser det.. Men vad folk tror är att när man dör så kommer man upp till himmlen.men jag ser något helt annat<3.en sak som ni får se sen. en magi med blommor och blad med rosor på.<3 
Jag vet hur mormor har det nu<3:)
Hon skrattar och ler till mig..
Hon viskar till mig en sak som ni alldrig komme liksom förstå<3.
Kvar finns ett hjärta på jorden efter mej.

jag har inte märkt hur alla omkring mej bara sviker mej. 
Bara sluta!
Men ni/du förstår alldrig..
Jag har upplevt äkta familj<3
en  sån som talar sanning.

    Jag äskar er sjukt mkt..


Åsa Eriksson
PUBLICERAT: 2010-09-17, 10:42:34

Hej Miranda!

Du skriver så fint.

Jag blir så rörd av dina ord. Jag vill skicka en bamsekram till dig. Jag önskar att vi bodde lite närmare så att vi kunde träffas oftare. Vi kommer oss aldrig för att åka ner... :(

Du skriver så fint om din mormor och jag saknar henne också. Hon var ju farmor till Hanna, Agnes och Hjalmar och hon var ju så himla härlig! <3 Jag saknar min egen mormor jätte ofta, hon var nog en av mina bästa vänner. Riktiga vänner växer inte på träd.

Många kramar från Åsa <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: