2011-04-26
 21:36:00

cha cha bloggen :D

cha, ursäkta för att jag inte ha skrivit mke påm bloggen, men har haft så jäkla mke o göra! vi har flyttat så vi har burit grejer hit o dit, ;9 men nu e vi klar, hem ljuva hem, alldeles fint hem:)
idag har  jag iaf varee med monja. vi har vare inne hela dagen, men vi hade naajs ändåe<3<3
vi satt o håll på med datorn o sånt dära.. vi hitta på jätte roliga grejer!
just nu sitter ja o pratar med Jonte  från norrköping o ludvig från skåne :) dem e fett snällaxD
AJA, mamma gjorde pankakor idag , man fick bara 5 var, jag som brukar ta tusen :o
´nee de var inge bra idé x), monja o jag har bestämt att imorgon så e vi med varann!
vi ska ha det bäst,,,, vi kanske ska till pizzerian ;)
KEBABTALLRIK, bara 60 kr, BARA!
hahah ;d , vi gillar att vara där. nu krafsar det på dörren.. ja tror det e min lilla gullis,<333
kommer strax... oh det var hon!, signa=Prinsessan§ signa o jag har haft en bra dag, men helt sluta ! <3

 

så jag tror att jag gosar ner mej med signa nu, hörs snyggingar!

 

gör ett till inlägg om nå minuter bara

 

byebye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: