2011-04-27
 12:46:06

cha cha bloggen ''sista dagen'' :,O

nej!, påsklovet har tagit slut! imorgon är det skola !
sista dagen man får ta ledigt, imorgon ska vi ha en städ dag -.-
Jag hann inte åka till norrfly;8 men kanske gör det i helgen dåe, vet inte. jag vaknade typ alldeles nyss, jag hade på en finn salva, men det känns som att finnarna blev mer då..jag har just städat rummet, huuhh gud vad stökit de är!men nu e det gjort.  puuh;) 
internet krånglar som vanligt, lova dryg, mamma ute med hundar. pappa jobbar, allting e som vanligt. idag ska jag vara med monja<33 hon ringde nyss,:D
iaf. vi kanske ses snart, nu ska jag ner o äta frukost, o sedan ska jag i väg!

Bye Bye sweetie  :* 


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-27, 13:22:24

<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: