2011-02-26
 18:16:17

silva (låtsas kompis) <3

DDeet spökar nere i mit rum , när jag skulle gå in & sätta på musik så  bytte det låtar. Lova skulle sen knäppa på musiken & jag var med då trycktes knappen in !
waooov !  när jag skulle inte till rummet  var dte nån som satt & sjöng jag hörde det tydligt då tände jag lampan /& gick in ,, jag trodde ju att det var lova som satt & sjäng men det var det inte, men jag blev inte så rädd så jag stammade kvar där nere :) <3
MEN JAG LJUGER INTE.
när lova &  jag skulle sjunga singing då sade jag bara såhär för att göra lovvaaa skulle bli rädd.
men då sade jag Silvia stäng luckan  . då stängdes den FAAAN >!
 MEN HAHA! du gjorde det med dosan. / Lova sade det.
men då låg dosan ändå borta vid den andra soffan . FAN ETT ANNAT  LIV ! <3<33<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: