2011-01-03
 23:53:38

HELA VECKORNA (TYP)8) <38D

hej,var ett tag sen jag skrev här.
ska berätta en del vad som har hänt.
Sovde hos monja min allra bästa vän .
mys film wii allra roligaste var att jag var med monjiiis.
Melina var og som vanligt´-
monja & jag skulle börja & titta på film men hittade inte.
men då kom jag på ett förslag att vi skulle titta på gamla video klipp på när vi var yngre.
asså jag är &chså med på video klipp där dååee3<3<3<33<33<3
fan vad go jag va alltså!<3
men sen var det dags att sova. monja & jag var vaken alldeles för länge.
men sen på natten vaknade jag & mådde välldigt dåligt.-.-'<3
______________________________________________________________________________________
Nästa vecka <3 <3
Jag har sovit hos farmor.
Signa förljer alltid ALLLLLTID med hem till farmor. för hon vet att det finns hur mke mat som helst där.
signa kunde absolut ej sova i rummet. för hon ville till farmor-.-'''''''
jaja,signa sa jag. vi går väl till farmor!
jag jädde signa till farmor & sen gick.
men sen vaknade jag av att nån gick in i rummet¨.
men ingen var där dåeeO.o
jaavet att det var nån.
så jag vart jätte rädd-
jag gick till farmor.
alldeles kål svart var det i alla rum  man skulle gå igenom.
haha,ni skulle bara veta hur många grejer jag gock in i x,D<3
men skadade mej inte allvarligt x]
men AAja,sen hittade jag till farmor.
jag sade att det spökade i rummet.
& då sade farmor men det är väl du som spökar?
men HAH,jaja....
___________________________________________________________________________________
Morron.
Signa & jag började länkta hem.
men jag vågade inte säga det till farmor för då kunnde hon ju bli ledsen och arg...
för hon måste ju alltid bjuda på mat;);)
för annars blir hon ej nöjd.
Aja,när jag kom hem så var mia & annie här.
roligt ! <3
& nu är det kväller.

Godnatt på er sötnoosssar ;* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: