2011-01-29
 10:12:16

puss :) <3<3

Du betyder så mke för mig! duee är mitt solsken...Du ger mig kraft att orka ett helt liv.. men du har em förmåga som ingen annan har <3din krAFT PLUS min kraft är som ett mirakel. fast ditt kan mycket mer.

minnen med älsklingen . finns så otroligt mke. fattar bara inte?? du är en ängel. du lyser upp vägen om jag har gått vilse. elr någoting annat. du lyser upp jorden. du ger fred. MonjaSjölander den vackraste ängeln. i livets vägar. jorden snurrar runt o runt o ännu runt. men du kan stopptta det. en vän som du kan inte bli bättre. jorden får snurra runt. men livet har ett slut, det måste man gå efter. men annars kunde jag leva hela tiden med underbara du. från barn till nu. har du haft ett stor hjärta,, & det kommer du ha ända tills livet går ut. ett krossat hjärta utan dig. ligger i graven och väntar på dig. ''TILL NÄSTA LIV''

känner på mig så många saker. du ska vara glad vem duee . för du är fantastisk,unik. en söt vän...

solen ger oss styrka att klara av det. men utan dig kan jag inte tänka mig. drömmarna slår i uppfyllelese.

årstiderna blir långa. men med dig går det fort. före med dig har jag det roligt. minns när vi träffades för första gången. så helt bäst!!<3 och inte bara det du är Monja.. min gullis. du lyser upp dagen inom mig .. :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: