2011-07-24
 18:50:28

Inte ditt fel :*

fick en vän.
han fick mig att skratta och le:*
han gjorde min dag! han är super rolig. han är super gó<3
har inte sovit på 3 nätter-.-.. har varit väldigt trött idag. varinte så rolig att va med idag.
eller hur Kim?
mm.
men som sakt jag har inte sovit på 3 nätter.
jag var väldigt trött osv. men det var inte ditt fel. <3
lovar.
vi satt oss i sängen och kolla på ''2012''
båda somna i mitten av filmen xD
han kommer imorgon igen ! :3
ska bli kul.
har inte haft en att va med så där.
du hjälpte mej.
du berätta,förklara,för mig saker.
jag ändrade mej.. jag hade svårt osv.
men du hjälpte mej med bara ngra ord. ;) <3
Puss på världens bästa vän (L)


catarina
PUBLICERAT: 2011-07-30, 23:36:06

fina ord.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: