2011-06-24
 12:26:23

hej! det var länge sen jag skrev här! haft så mycket att göra..

jag vet inte vad jag ska skriva om :s
jo!, idag är det midsommar iaf ! :p
jag hoppas att Adrian kommer <3
han skulle komma idag.
men ska typ alldeles snart till farmor.
men jag väntar ett tag.. för hon ska plocka blommor x'D
oj, förlåt x]
undra hur kul david tycker det äe .p
aja :ppPPpPPpppPPppPPp
är fortfarande as pirrig för sätra i höst !
har fått fotot på mina nya skolkamrater, <3
kan namnen utan till !
David B & Becca F är hos oss .
dem sovde här inatt<33
jätte kul <33
Var uppe o kolla på big brother inatt. dem visar big brother som HAR varit.
så jag e ganska trött idag :3
Jag har iaf fått en onepice !
om ni inte vet vad det är så kan jag ladda upp en bild på den <3
är fortfarande osäker om jag vågar gå ut med den....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: