2011-05-06
 13:36:38

Ängel

det har gått alldeles för långt.. jag älskade dej. du har förstört hela mitt liv.... men du kommer ändå alltid finnas i mitt hjärta !<3 . jag saknar dej. det har alltid vare strul mellan oss. bara för att vi bor långt ifrån varann!. det är de som förstör allt!!!. jag vill ha dej tbx<3 hoppas att jag finns i ditt hjärta ändå.. kommer ihåg första gången ja såg dei. tänker på minnen. och det var idag jag skulle säga att jag älskade dig.. men det blev inte av.jag hoppas att du förstår att du har krossat mit hjärta.. <//3. älskar dig  ;(


Bastianmathilda
PUBLICERAT: 2011-11-25, 15:11:05 | URL: http://bastianmathilda.blog13.com

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: