2011-05-07
 22:37:06

Norrfly

nu har vi varit där! tack Jonathan för att vi fick va där. det gick en och en halvtimme eller nåt o åka dit.....
när vi kom fram så rusade ja bara in haha! jag ville att dem inte skulle hitta på mig:D:D:D:D:D:D
för då kunde jag få fram mina gullspöken (L)  så jag satt mej o vänta o vänta tillslut börja det knarra i golven:O jag blev super rädd! den kom närmare o närmare. men tillslut var det borta. Lina hade hört mej å omkring o prata o sånt där. x) ojdåe:D  det var super läskigt att gå uppe på vinden. där såg ja mke! . nere i källaren där oscar blev in spärrad. hans säng var till och med kvar!. asså fan vad häftig!<3   vi har fått med bilder på vissa spöken. på vägen dit så körde Jonathan super fort med bilen, haha Lina skrek hela tidenxD. det var så roligtx))
när vi hade gått omkring i huset ett tag så sade Jonathans kompisar att det fanns ett till spökhus. ''prickiga huset'' hette det. vi åkte dit...
efter några minuter var vi frame.
det har bott en tant där. hon har gjort prickar över allt i huset!. asså pennsel.(stavning) hur kan man orka. hon hade till och med gjort prickar i ko huset & på dasset osv osv osv osv!! 
det var super spännande !  vissa har inte sett bilderna från norrfly. men ja vet att vissa har gjort det. men om ni inte har det så kolla!  
bilderna kommer snart !  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: