2011-09-10
 23:13:40

kl går

Jag älskar dig super mkt kim :)
du är den jag lever för. du är hela mitt hjärta! jag hoppas o ber att det får vara så nu, och livet ut:)
du är min,och jag är din.och så ska vi ha det. ingen tvekan ;)
jag älskar dig !<3
idag skulle du ha kommit..men fick inte tag på dig eller ngt.. så det va synd.
men imorgon är det en ny dag! kanske träffas då:)
idag har jag mest suttit inne o kollat på film.. har ju sett alla filmer! D:
så det var ingen höjdare..
men då så satt jag på datorn och greja lite saker där.
hittat nya låtar som jag gillar! och mkt,mkt,mkt mer:P
nu är kl 23:05..
är vaken en stund till. idag har jag fått veta att en tjej är kär i mig :'s
blev först rädd. men sen gick de över ! ;D
haha, iaf så har jag pratat lite med rasse i telefonen..
han är en höjdare på att prata han!;D
men han är social!:) det gillar jag.  super trevlig person ;P
inte imorgon men nästa dag börjar skolan. fan va tråkigt, men ändå fan vad roligt!:'D
att få träffa mina klasskamrater är skoj! alltid lika glada  jaoo ;)
matsalen är jag as rädd för. huhu, buuhuuhuuu matsalen! mkt folk o allt ;c
men jag har klarat några gånger att gå in där!:)
OFC
jag saknar farmor<3 det var länge sen jag åkte till henne.. men det har blivit lite jobbigt nu.
nu när jag har kommit upp i tonåren så gillar hon o reta mig. hehe. för hon vet att jag lätt blir arg av mig;p
ja ni.. men farmor är världens bästaste farmor!xp
det var länge sen jag var med Monja nu. min BV :'(
vi borde va nån dag igen. vi var jämt förut. men aja. man går vidare.
men nu är kl 23:12
herrå!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: